Gravatar

#1 El Capitan 20 år siden

Jeg tænkte bare lige at jeg ville oprette en tråd til hans-verner, da han mangler en at skrive i... OG HUSK NU AT BRUGE PUNKTUM!!!
Gravatar

#2 Yoda 20 år siden

lol - nu skal vi være søde ;-)
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#3 filmz-yoshimura 20 år siden

#1 Der skal være komma foran "at" (hvis du bruger grammatisk kommatering) ;-)
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#4 El Capitan 20 år siden

Hehe.. Det kunne jo være at jeg bare skulle holde min kæft...
Gravatar

#5 DarkLight 20 år siden

Ja, i det mindste er Hans Verner ikke begyndt at oprette ligegyldige topics endnu... ;)
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#6 filmz-derb 20 år siden

Gør han tydeligvis ikke, #3 :p
filmz.dk - din reklamesøjle på nettet.
http://derb.dk
Gravatar

#7 gi-jones 20 år siden

Hvem fanden er Hans-Verner? Er der noget som en opmærksom forum-whore som mig selv er gået glip af?
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#8 Bohemian 20 år siden

Hans verner er en eller anden gut, der spammer i allemulige gamle tråde, og han har et problem med sin tegnsætning.
Free in serenity.
Gravatar

#9 filmz-Funkymonkey 20 år siden

...Og for at demonstrere det ikke er god skik at lave ligegyldige tråde og rive op i gamle, så bliver der oprettet en tråd, hvis formål udelukkende består i at skælde "hans-verner" ud.......
#filmz.dk - irc.quakenet.org - IRC
Gravatar

#10 Yoda 20 år siden

Jeps, er det ikke hyggeligt ;-)
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."

Skriv ny kommentar: